Ultragarsinis druskos purkštuvas SalinaVita K5
Aprašymas
SalinaVita K5 gamina aktyvią sūrią miglą iš jūros gelmių vandens, iš aukštos kokybės Himalajų druskos kristalų arba iš Negyvosios jūros druskos.
Aktyvi sūri migla naudojama įvairiose sveikatingumo įstaigose - tai patrauklus ir labai veiksmingas medicininis sveikatingumo komponentas. SalinaVita išskiriama aktyvi druskos migla naudojama druskos urvuose, druskos kambariuose, saunose.
Druska suteikia gydymo naudą įvairių negalavimų metu. Neurodermatito, šienligės, astmos, odos ir kvėpavimo takų ligų ir daugelio kitų ligų atvejais yra rekomenduojama pabūti druskingoje aplinkoje.
Jūros oras yra sveikas fiziologinis tirpalas ir gaunamas natūraliu sūraus vandens garavimu. Aktyvūs aerozoliai patenka į kvėpavimo takus ir giliai į odos poras, kur jie sujungia drėgmę ir skatina regeneracinius procesus visame organizme.
Funkcijos:
- Galima pasirinkti garinimo medžiagą: fiziologiniai tirpalai, jūros vanduo, jūros vanduo su Negyvosios jūros druska, druskų kristalai iš Himalajų regiono.
- Aerozolio spektras nuo 0,5 iki 5 mikronų, kai taikomas didelis efektyvumas (1 mikronas = 1/1000 mm)
- Optimali įranga su lengvu ir patogiu valdymu.
- Higienos sauga atitinka medicininių reikalavimų standartus.
- Sertifikuotas įrenginys.
- Bakteriniai filtrai.
- Mikroprocesorius - kontrolė ir stebėsena.
Rinkinį sudaro:
- Pagrindinis prietaisas, skirtas jūros vandeniui ar druskos tirpalams purkšti
- Rūko konteineris 145 ml
- Fiksavimo strypas
- Valymo plastikas
- Buteliuko laikiklis
- Sterilus tirpalas 1L
- Buteliuko adapteris. Nerūdijantis plienas
- Laikiklis. Aliuminis
- Halito druska 1 kg
- Dozavimo samtelis
- Piltuvas
- Bakterinis filtras
- Rūko šlangelė 450 mm
- Rūko šlangelė 1000 mm
Techniniai duomenys:
- Įtampa: 230V / 50Hz
- Galia: 50 W
- HF dažnis: 1.68MHz +/- 5%
- Purkštuvo galia: 0-5 ml / min.
Techniniai duomenys
- Garantija (m.) 2
- Pagaminimo šalis Vokietija
- Aukštis (mm) 710
- Plotis (mm) 290
- Gylis (mm) 280
- Svoris (kg) 4.3
Pristatymo informacija
Mūsų įmonės prioritetas - aukščiausios kokybės prekių pristatymas klientams jiems patogiu laiku į jų pasirinktą vietą.
Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis, jei rinkdamiesi pristatymo adresą nerasite Jums reikiamos šalies ar miesto, į kurį norite siųsti perkamą prekę, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu [email protected] arba skambinti kontaktiniu telefonu, pristatymo kaina bus paskaičiuota individualiai.
Visuomet yra galimybė pristatyti.
Pristatymo terminas
Dažniausiai prekės Lietuvoje pristatomos per 1-4 darbo dienas. Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją paruošime išsiuntimui Jums per 1-2 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo į parduotuvės banko sąskaitą. Kai užsakymas paruoštas, jis perduodamas kurjeriui pristatymui ir pristatymo greitis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymai nėra apdorojami ir siunčiami savaitgaliais ar švenčių dienomis.Maksimalus pristatymo laikas neturėtų viršyti 4–6 savaičių.
Pristatymo į namus kainos
Pristatymo kaina visoje Europoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos nustatytus įkainius.
Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).
Prekės nemokamai nesiunčiamos į Neringą.
Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.
Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.
Prekių atsiėmimas
Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba pirtiesprekes.lt darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu +370 683 45000, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).
Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.
Priimdami pristatytas prekes patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas - tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.
Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
Prekių grąžinimas
Visos siuntos mūsų sandėlyje yra patikrintos ir saugiai supakuotos, tačiau kartais gali būti padaryta žala transportuojant. Net jei nesate tikri, ar siunta nebuvo pažeista, visada pravartu nufotografuoti gautą pakuotę.
Jei matote pažeistos pakuotės požymius, atlikite šiuos veiksmus:
1. Nufotografuokite pakuotę ir įsitikinkite, kad matomi pažeidimai.
2. Išpakuokite užsakymą ir patikrinkite, ar produktai nepažeisti, nufotografuokite sugadintą prekę.
3. Jei yra pažeidimas, prašome informuoti mus el. paštu [email protected]
Pretenziją dėl sugadintų ar sulūžusių prekių turite pateikti per 1 (vieną) darbo dieną nuo pristatymo dienos. Bendrovė turi gauti visą informaciją ir aprašymą raštu su prisegtomis sugadintų prekių nuotraukomis.
Pirkėjui atsisakius priimti pristatytas prekes be defektų, jis privalo apmokėti prekių grąžinimo mums išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų, susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu. Būtinai atsižvelgsime į jūsų pageidavimus.