Saunos vaškas Tikkurila 0.9l
Aprašymas
Supi Saunavaha vaškas tinka naudoti saunos suolams, durų bei langų rėmams.
Mediniams saunų vidaus paviršiams skirta apsauga, kurios sudėtyje yra natūralaus vaško. Supi Saunavaha saunos vaškas įsigeria į medieną ir suformuoja drėgmei bei purvui atsparų paviršių. Supi Saunavaha yra vandeninė, natūralaus vaško apsaugos priemonė. Įsigeria į medieną, suteikia tolygų, šilkinį paviršių. Paruoštos spalvos: juoda, balta ir pilka. Priemonė spalvinama pagal Tikkurila beicų ir lakų spalvų katalogą. Priemonę taip pat galima naudoti nespalvintą. Bespalvis vaškas išsaugo natūralią medienos spalvą. Produktui suteikta M1 emisijos klasė. Statybinės medžiagos ir vidaus apdailos detalės į patalpų orą išskiria įvairius chemikalus, M1 klasė priskiriama mažos emisijos medžiagoms.
Dažymo metodas. Poroloniniu voleliu, kempine arba teptuku su dirbtiniais šereliais.
Brendimas. Nelimpa dulkės po 30 min. Po 24 val. galima naudoti.
Išeiga 10-13 m2/l.
Dažymo sąlygos. Dažomas paviršius turi būti švarus ir sausas, oro temperatūra aukštesnė nei +5ºC ir santykinis oro drėgnumas žemesnis nei 80%.
Paviršiaus paruošimas. Nauji švarūs mediniai paviršiai: nuvalykite purvą ir dulkes. Šiek tiek sudrėkinkite paviršių purkštuku su vandeniu, leiskite nudžiūti ir nušlifuokite medienos atplaišas. Nuvalykite šlifuojant susidariusias dulkes.
Seni, purvini ar Supi Saunasuoja padengti mediniai paviršiai: nuplaukite paviršius plovikliu Supi Saunapesu pagal instrukciją, kruopščiai nuskalaukite ir leiskite nudžiūti. Nušlifuokite ir nuvalykite susidariusias dulkes. Jei vašką padengsite ant bet kokios senos priemonės likučių, paviršius bus daug blizgesnis nei dengiant neapdorotą medieną.
Supi Saunavaha saunos vašku nerekomenduojama dengti aliejumi (pvz., Supi Laudesuoja) impregnuotų paviršių, jei tas sluoksnis nėra pašalintas.
Prieš tepdami Supi Saunavaha vašką, gerai apsaugokite grindis, nes ši priemonė lengvai įsigeria į keraminių plytelių tarpus.
Dengimas. Pradžioje atsargiai išmaišykite Supi Saunavaha vašką, kartais pamaišykite ir naudodami. Medienos pluošto kryptimi padenkite nedidelį sluoksnį, kad priemonė vienodai įsigertų. Kadangi vaškas labai skystas, lengviausias būdas padengti tinkamą sluoksnį – naudojant porolono volelį arba kempinę. Jei vaško užtepsite per daug, paviršius bus slidus. Tonuotą Supi Saunavaha vašką išbandykite mažai matomoje vietoje, kad įsitikintumėte, ar tinka spalva. Galutinis atspalvis priklauso nuo medienos ypatybių.
Nedideles lentas padenkite visas iš karto, kad nepersidengtų sluoksniai, o tepant didelius lentų paviršius padenkite po 1 ar 2 lentas, kad gautųsi tolygus atspalvis. Prieš naudojantis pirtimi, prišildykite ir gerai išvėdinkite garo patalpą.
Paviršiaus priežiūra. Jei reikia, valykite ne anksčiau kaip praėjus 1 mėnesiui nuo dažymo. Nuvalykite paviršių valikliu Supi Saunapesu (santykis: 1-2 dl valiklio su 5 litrais vandens).
Pristatymo informacija
Mūsų įmonės prioritetas - aukščiausios kokybės prekių pristatymas klientams jiems patogiu laiku į jų pasirinktą vietą.
Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis, jei rinkdamiesi pristatymo adresą nerasite Jums reikiamos šalies ar miesto, į kurį norite siųsti perkamą prekę, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu [email protected] arba skambinti kontaktiniu telefonu, pristatymo kaina bus paskaičiuota individualiai.
Visuomet yra galimybė pristatyti.
Pristatymo terminas
Dažniausiai prekės Lietuvoje pristatomos per 1-4 darbo dienas. Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją paruošime išsiuntimui Jums per 1-2 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo į parduotuvės banko sąskaitą. Kai užsakymas paruoštas, jis perduodamas kurjeriui pristatymui ir pristatymo greitis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymai nėra apdorojami ir siunčiami savaitgaliais ar švenčių dienomis.Maksimalus pristatymo laikas neturėtų viršyti 4–6 savaičių.
Pristatymo į namus kainos
Pristatymo kaina visoje Europoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos nustatytus įkainius.
Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).
Prekės nemokamai nesiunčiamos į Neringą.
Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.
Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.
Prekių atsiėmimas
Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba pirtiesprekes.lt darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu +370 683 45000, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).
Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.
Priimdami pristatytas prekes patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas - tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.
Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
Prekių grąžinimas
Visos siuntos mūsų sandėlyje yra patikrintos ir saugiai supakuotos, tačiau kartais gali būti padaryta žala transportuojant. Net jei nesate tikri, ar siunta nebuvo pažeista, visada pravartu nufotografuoti gautą pakuotę.
Jei matote pažeistos pakuotės požymius, atlikite šiuos veiksmus:
1. Nufotografuokite pakuotę ir įsitikinkite, kad matomi pažeidimai.
2. Išpakuokite užsakymą ir patikrinkite, ar produktai nepažeisti, nufotografuokite sugadintą prekę.
3. Jei yra pažeidimas, prašome informuoti mus el. paštu [email protected]
Pretenziją dėl sugadintų ar sulūžusių prekių turite pateikti per 1 (vieną) darbo dieną nuo pristatymo dienos. Bendrovė turi gauti visą informaciją ir aprašymą raštu su prisegtomis sugadintų prekių nuotraukomis.
Pirkėjui atsisakius priimti pristatytas prekes be defektų, jis privalo apmokėti prekių grąžinimo mums išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų, susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu. Būtinai atsižvelgsime į jūsų pageidavimus.