Ekologiškas beržų hidrolatas -Sanatorium+
Prekės kodas: 4770287125005

Ekologiškas beržų hidrolatas -Sanatorium+

€ 9.50
Kainos taikomos be pristatymo mokesčio
vnt.:
Pristatymo terminas
Prekės komplektacija ar spalva gali šiek tiek skirtis nuo matomos nuotraukoje.

„Sanatorium+“ ekologiškas beržų hidrolatas (100 ml).

Natūralus odos ir plaukų priežiūros tonikas.

Išauginta ir pagaminta Lietuvoje.

Beržų hidrolatas – tai švelnus tonikas, kuris atgaivina, drėkina ir tonizuoja odą, padeda atkurti jos natūralų pH. Jis ypač naudingas ilgai būnant prie kompiuterio ar kondicionuojamose patalpose, sausose pirtyse. Taip pat puikiai tinka plaukams stiprinti, mažina pleiskanas ir lengvina formavimą.

Hidrolatas išgaunamas garų distiliacijos būdu – per beržų lapus ir pumpurus leidžiami garai, kurie kondensuodamiesi sukuria aromatingą vandenį. Šis vanduo prisotintas eterinių aliejų savybių, tačiau jų koncentracija išlieka švelni ir saugi. Be jokių alkoholio, konservantų ar cheminių priedų! Dėl šios natūralios sudėties hidrolatas švelniai veikia odą, greitai įsigeria į ląsteles ir suteikia matomą kosmetinį poveikį beveik iš karto.

  • Tinka visų tipų odai, ypač jautriai, riebiai ar probleminei (spuogai, dermatitas, rožinė).
  • Plaukams: stiprina, skatina augimą, padeda nuo pleiskanų.
  • Odos priežiūrai: drėkina, mažina sudirgimą, suteikia skaistumo.
  • Vaistinės savybės: priešuždegiminis, antiseptikas.

Sudėtis: 100% beržų hidrolatas, distiliuotas garais iš sidabrinio beržo lapų ir pumpurų. Be alkoholio ir konservantų.

Laikymas: tamsioje vietoje, žemesnėje nei 17 °C temperatūroje.

-Sanatorium+ produktai mėgstami bei naudojami garsiausių Lietuvos sanatorijų ir reabilitacijos centrų procedūrose, jų poveikį galite išbandyti ir savo vonioje.

Įpakuoti patogiuose, pilnai perdirbamuose ir aplinkai draugiškuose aliuminio buteliukuose.

 

  • Tūris 100ml

Mūsų įmonės prioritetas - aukščiausios kokybės prekių pristatymas klientams jiems patogiu laiku į jų pasirinktą vietą. 

Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis, jei rinkdamiesi pristatymo adresą nerasite Jums reikiamos šalies ar miesto, į kurį norite siųsti perkamą prekę, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu [email protected] arba skambinti kontaktiniu telefonu, pristatymo kaina bus paskaičiuota individualiai.
Visuomet yra galimybė pristatyti.
 

Pristatymo terminas

Dažniausiai prekės Lietuvoje pristatomos per 1-4 darbo dienas.  Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją paruošime išsiuntimui Jums per 1-2 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo į parduotuvės banko sąskaitą. Kai užsakymas paruoštas, jis perduodamas kurjeriui pristatymui ir pristatymo greitis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymai nėra apdorojami ir siunčiami savaitgaliais ar švenčių dienomis.Maksimalus pristatymo laikas neturėtų viršyti 4–6 savaičių.


Pristatymo į namus kainos

Pristatymo kaina visoje Europoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos nustatytus įkainius.

Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).

Prekės nemokamai nesiunčiamos į Neringą.

Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.

Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.

 

Prekių atsiėmimas

Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba pirtiesprekes.lt darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu +370 683 45000, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).

Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.

Priimdami pristatytas prekes patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas - tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. 

 

Prekių grąžinimas

Visos siuntos mūsų sandėlyje yra patikrintos ir saugiai supakuotos, tačiau kartais gali būti padaryta žala transportuojant. Net jei nesate tikri, ar siunta nebuvo pažeista, visada pravartu nufotografuoti gautą pakuotę.

Jei matote pažeistos pakuotės požymius, atlikite šiuos veiksmus:

1. Nufotografuokite pakuotę ir įsitikinkite, kad matomi pažeidimai.

2. Išpakuokite užsakymą ir patikrinkite, ar produktai nepažeisti, nufotografuokite sugadintą prekę.

3. Jei yra pažeidimas, prašome informuoti mus el. paštu [email protected]

Pretenziją dėl sugadintų ar sulūžusių prekių turite pateikti per 1 (vieną) darbo dieną nuo pristatymo dienos. Bendrovė turi gauti visą informaciją ir aprašymą raštu su prisegtomis sugadintų prekių nuotraukomis.

Pirkėjui atsisakius priimti pristatytas prekes be defektų, jis privalo apmokėti prekių grąžinimo mums išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų, susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu. Būtinai atsižvelgsime į jūsų pageidavimus.

Susijusios prekės

Panašios prekės