Alyva pirčiai Stelon, 5 l
Prekės kodas: DAZ087

Alyva pirčiai Stelon, 5 l

€ 55.00
Kainos taikomos be pristatymo mokesčio
Pristatymo terminas
Prekės komplektacija ar spalva gali šiek tiek skirtis nuo matomos nuotraukoje.

Parafino aliejus yra netoksiškas, aplinkai nekenksmingas produktas, kuris puikiai tinka saunos suoleliams ir dailylentėms apsaugoti. Parafino aliejus apsaugo medienos paviršių nuo drėgmės ir palengvina jo švarą. Kadangi parafino aliejus prasiskverbia giliai į medieną, jis neleidžia patekti kitoms medžiagoms.

Parafino aliejus yra bespalvis. Parafino aliejus tinka visų rūšių medienai; ypač tinka termiškai apdorotai medienai ir juodalksniams.

„Stelon“ parafino aliejus gali būti naudojamas ne tik pirties suolams ir dailylentėms, bet ir kitiems vidaus medienos paviršiams, tokiems kaip baldiniai paviršiai, padengti faneruote, ir neapdorotiems paviršiams, pavyzdžiui, pjaustymo lentoms, apsaugoti. Parafino aliejus taip pat gali būti naudojamas kaip masažinis aliejus.

Naudojimas:

Parafino aliejus ant neapdoroto medžio paviršiaus užtepamas kempine ar nepūkuota šluoste. Prieš pradėdami tepti aliejumi, saunos suoliuką reikia nuvalyti ir leisti išdžiūti. Prieš apdorojant aliejumi, nušveistas ir patamsėjęs stendas turi būti nušlifuotas. Parafino aliejus turėtų būti tepamas sausomis sąlygomis: drėgmė mažesnė kaip 80%, o temperatūra ne žemesnė kaip 5ºC. Geriausias rezultatas pasiekiamas, jei prieš naudojimą pirtis įkaista iki maždaug 50ºC.

Apdorojimas parafino aliejumi turėtų būti pakartotas, jei aliejus iš karto absorbuojamas medienoje. Po apdorojimo nuvalykite aliejaus perteklių nuo stendo. Panaudotas kempines ar šluostes galima nuvalyti vandeniu arba išmesti su įprastomis buitinėmis atliekomis. Naudotos kempinės ar šluostės savaime neužsidega.

Talpa: 5 l

Išeiga: 8-15 m2/l

Mūsų įmonės prioritetas - aukščiausios kokybės prekių pristatymas klientams jiems patogiu laiku į jų pasirinktą vietą. 

Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis, jei rinkdamiesi pristatymo adresą nerasite Jums reikiamos šalies ar miesto, į kurį norite siųsti perkamą prekę, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu [email protected] arba skambinti kontaktiniu telefonu, pristatymo kaina bus paskaičiuota individualiai.
Visuomet yra galimybė pristatyti.
 

Pristatymo terminas

Dažniausiai prekės Lietuvoje pristatomos per 1-4 darbo dienas.  Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją paruošime išsiuntimui Jums per 1-2 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo į parduotuvės banko sąskaitą. Kai užsakymas paruoštas, jis perduodamas kurjeriui pristatymui ir pristatymo greitis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymai nėra apdorojami ir siunčiami savaitgaliais ar švenčių dienomis.Maksimalus pristatymo laikas neturėtų viršyti 4–6 savaičių.


Pristatymo į namus kainos

Pristatymo kaina visoje Europoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos nustatytus įkainius.

Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).

Prekės nemokamai nesiunčiamos į Neringą.

Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.

Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.

 

Prekių atsiėmimas

Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba pirtiesprekes.lt darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu +370 683 45000, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).

Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.

Priimdami pristatytas prekes patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas - tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. 

 

Prekių grąžinimas

Visos siuntos mūsų sandėlyje yra patikrintos ir saugiai supakuotos, tačiau kartais gali būti padaryta žala transportuojant. Net jei nesate tikri, ar siunta nebuvo pažeista, visada pravartu nufotografuoti gautą pakuotę.

Jei matote pažeistos pakuotės požymius, atlikite šiuos veiksmus:

1. Nufotografuokite pakuotę ir įsitikinkite, kad matomi pažeidimai.

2. Išpakuokite užsakymą ir patikrinkite, ar produktai nepažeisti, nufotografuokite sugadintą prekę.

3. Jei yra pažeidimas, prašome informuoti mus el. paštu [email protected]

Pretenziją dėl sugadintų ar sulūžusių prekių turite pateikti per 1 (vieną) darbo dieną nuo pristatymo dienos. Bendrovė turi gauti visą informaciją ir aprašymą raštu su prisegtomis sugadintų prekių nuotraukomis.

Pirkėjui atsisakius priimti pristatytas prekes be defektų, jis privalo apmokėti prekių grąžinimo mums išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų, susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu. Būtinai atsižvelgsime į jūsų pageidavimus.

Susijusios prekės

Panašios prekės